Contact Form

Name

Email *

Message *

Thursday, August 2, 2012

Si te zgjidhni prezervativet?


Ashtu si çdo njeri që nuk është ndërtuar i njëjtë, edhe çdo prezervativ është i ndryshëm. Shumë i vogël, mund të jetë i pakëndshëm. Shumë i madh, kondomi mund të kalojë jashtë. E dyta është në fakt shumë, më shumë një problem sesa i pari, pasi prezervativët janë jashtëzakonisht elastikë. 
Megjithatë, shumica e njerëzve do të jenë shumë më të lumtur duke përdorur kondomin që i përshtatet më mirë.
Nëse një burrë i pajisur mirë ka një siklet duke përdorur një prezervativ, është shpesh për shkak të shqetësimit në majë relativisht pak elastik.
Disa marka prezervativi bëjë kondom ku gjerësia kryesore e trupit është e njëjtë si prezervativët e tyre standarde, por madhësia e prezervativit në krye është rritur. Pra nuk mund të jetë i njëjtë trupi i kondomit si në fillim dhe deri në fund. 
Tentimi për të gjetur një prezervativ na pëlqen. Kjo vjen pasi ju të keni përdorur disa marka apo provuar disa marka deri sa të keni gjetur atë që ju përshtatet.
Provoni të vizitoni një dyqan me lodra seksi që ju lejon të bleni kondom dhe blini që ju të keni mundësinë për të luajtur me to. 
Nuk ka gjatësi standarde për kondomët, ata janë bërë gjithnjë e më shumë në një varg të madhësive.
Prezervativët përderisa janë prodhuar në një varg të madhësive, si gjatësi dhe gjerësi, disa mund të mos jenë në dispozicion në vende të caktuara. Megjithatë, prezervativët e bërë nga gomë natyrale gjithmonë do të shtrihen nëse është e nevojshme të përshtaten me gjatësinë e penisit të eksituar. Emrat markë do të jenë të ndryshme në secilin vend, 
Mos i besoni shkrimit në paketën e prezevativit. Një markë e kondomit "XL" mund të kenë të njëjtën madhësi si ato "M".
Një prej markave më të mira është "Durex" që të ofron me disa parametra mund të blini "Trojan", "Lifestyles".

Prej se janë prodhuar prezervativët?
1. Prezervativët janë bërë zakonisht prej latexi apo poliuretani. Nëse është e mundur ju duhet të përdorni një prezervativ latex, pasi ata janë pak më të besueshëm dhe në shumicën e vendeve janë më në dispozicion. Kondomat latex mund të përdoren vetëm me lubrifikantë me bazë uji, jo lubrifikantë me bazë vaji si vazelinë ose krem ??të ftohtë.
2. Kondom poliuretani janë bërë nga një lloj plastike. Ata janë të përshtatshëm për numrin e vogël të njerëzve që janë alergjik ndaj latex. Prezervativët poliuretanik janë më të hollë se kondomat latex, dhe kështu mund të rrisin ndjeshmërinë. Megjithatë, ata janë më të shtrenjtë se kondomët latex dhe pak më pak fleksibile në mënyrë vajosje më shumë mund të jetë e nevojshme. Të dy lubrifikantët me bazë uji dhe vaji dhe mund të përdoren me to.
Nuk është e qartë, se cili, latex apo poliuretani janë më të fortë. Megjithatë, me të dy llojet mundësitë e çarjeve të tyre janë shumë pak nëse përdoren siç duhet.

Llojet e kondomëve 
Ka dy lloje kryesore të kondomit. Çfarë është quajtur përgjithësisht një prezervativ është 'mashkull' prezervativ, një këllëf ose mbulesë e cila përshtatet mbi penisin e mashkullit dhe që është i mbyllur në një fund.
Por tani ka edhe një prezervativ femër, apo mill vaginal, i cili është përdorur nga një grua dhe i përshtatet brenda vaginës. Është vetëm një prezervativ femër i aprovuar nga US Food dhe Drug Administration - ai është kondomi FC2 për femra edhe pse një numër i madh janë shitur në të gjithë botën.