Contact Form

Name

Email *

Message *

Wednesday, August 8, 2012

Bar Rafaeli, femra më “hot” e vitit


Modelja izraelite, Bar Rafaeli ka pozuar për kopertinën e revistës prestigjioze ‘Maxim’ të këtij muaji, e cila e ka përzgjedhur si numrin 1 ndër 100 femrat më ‘hot’ të vitit.

“Mendoj se është një titull që nuk do ta harroj kurrë dhe për të cilin do të jem krenare sa të jem gjallë, – u shpreh modelja bukuroshe. – Dhe kur të plakem, do të vij vërdallë duke thënë: hej unë jam Bar Rafaeli, kam qenë numri 1 i femrave më të bukura për ‘Maxim’. Dhe, është një nder të cilin nuk do ta harroj kurrë”, – u shpreh Rafaeli për ‘Maxim’.

Në përgjithësi njerëzit e famshëm flasin për pikat e tyre më të dobëta, por 27-vjeçarja ka dashur të zbulojë edhe pjesën më të preferuar në trupin e saj, që është stomaku.