Contact Form

Name

Email *

Message *

Wednesday, August 8, 2012

E pabesueshme: Mbante në bark që nga viti 1948 fëmijën e saj të pa lindur

Më 1948-n, Huang Yijun…
u njoftua nga doktorët se femija që ajo mbarët në barkun e saj ka vdekur.
Në atë kohë i kërkuan që ajo at hiqte fëmijën, por kostoja ishte shumë e lartë, më shumë sesa mblidhte e gjithë familja e saj për gjithë vitin.
Nuk mundej të paguante këtë shumë kaq të madhe lekësh, ndaj vendosi të largohej pa e hequr fëmijën.
E mbajti të fshehtë këtë gjë, si sekretin më të madh të jetës së saj, për dhjetëra vite rresht, ndaj dhe barku i saj nuk ishte asgjë tjetër për të, veç… fëmija i saj, i cili ndodhej akoma aty brenda..
Sot, ajo është 92-vjeç.
Pak ditë më parë ajo ndiente dhimbje të fuqishme në bark dhe u detyrua të shkonte në spital.
Kur doktoret t vizituan 92-vjeçaren, mbeten të shushatur, nuk mund t’u besonin syve dhe asaj çka ndeshën!
Kurrë më parë, as kishin dëgjuar e as kishin parë!
Doktorët ndodhen  në dilemë të madhe, pasi nuk dine se si të veprojnë me 92-vjeçaren. Nëse ata avancojnë në heqjen e fëmijës së vdekur, kanë frikë se mos 92-vjeçaria nuk mund ta përballojë dot një gjë të tille.